Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har problemer med prøveversjonen/abonnementet mitt hos Wi-Fi-hotspot?
Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har problemer med prøveversjonen/abonnementet mitt hos Wi-Fi-hotspot?

Hvis du har problemer med Wi-Fi-hotspot*, kan du kontakte en FordPass-veileder via «Hjelp»-delen i FordPass-appen. Alternativt så kan du også kontakte Vodafone eller Vodafones lokale partner. 


* Wi-Fi-hotspot (opptil 4G LTE) inkluderer en gratis dataprøveperiode som begynner først når den aktiveres. Deretter kan datapakker kjøpes fra Vodafone eller en Vodafone-partner. Se nettstedet deres for detaljer rundt datapakkene deres. Få å dra nytte av den innebygde Wi-Fi-hotspotens kapasitet, forutsetter det at Ford-bilene kommer med riktig fastvare og at man har en dataplan. Datadekning og tjenester er ikke tilgjengelig overalt, og vilkårene for din dataplan, inkludert gjeldende melding- og datapriser, kan gjelde.
 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.