Kjøp FordBedriftskundeVarebiler og pickuper

Kan ikke starte applikasjonen

Hvis du opplever at appen ikke lastes, prøv trinnene nedenfor.

  1. Se etter oppdateringer for FordPass-appen på mobilenheten din.
    • Hvis det finnes tilgjengelige oppdateringer, laster du ned og oppdaterer appen via app-butikken på enheten din.
  2. Logg av appen og deretter på igjen.
  3. Sjekk mobilsignalstyrken og/eller Wi-Fi-forbindelsen.
    • Wi-Fi-forbindelse
      • Hvis Wi-Fi er slått av, slår du funksjonen på og prøver å koble til.
      • Hvis Wi-Fi er slått på, slår du funksjonen av og prøver å koble til ved bruk av mobildata.
    • Mobilforbindelse
      • Hvis mobildata er slått av, slår du funksjonen av og prøver å koble til.
      • Hvis mobildata er slått på, slår du funksjonen av og prøver å koble til ved bruk av Wi-Fi.
  4. Hvis appen fremdeles krasjer: Merk deg brukernavnet ditt (e-posten som ble brukt under registrering av appen).
    • Slik finner du brukernavnet ditt:
      • Velg Konto i appen.
      • Trykk på Vise og endre profil.
      • Brukernavnet ditt er oppført i delen Din påloggingsinformasjon.
  5. Logg deg av appen.
  6. Slett appen fra mobilenheten.
  7. Slå av mobilenheten i 30–60 sekunder.
  8. Last ned appen på nytt.
  9. Logg deg på igjen med brukernavn og passord.
    • Hvis du trenger hjelp med å tilbakestille passordet ditt, klikker du her.

Hvis du fremdeles opplever problemer med appen, kontakter du en guide for å få mer hjelp.

 

Ford.no bruker informasjonskapsler og lignende teknologier på dette nettstedet for å forbedre nettopplevelsen din og for å vise deg skreddersydd reklame.

Du kan administrere informasjonskapsler når som helst på Administrer innstillinger for informasjonskapsler-siden, men dette kan begrense eller forhindre bruk av bestemte funksjoner på nettstedet.