Kjøpte E-Transit som renovasjonsbil: Bedre for alle parter
– Vi er kjempefornøyde med E-Transit. Dette er et valg som er bra for alle parter. Sammenlignet med en varebil med vanlig motor gir disse oss varm bil om morgenen før vi drar ut på jobb, komforten er bedre, de støyer mindre i bybildet og har langt lavere driftsutgifter og bedre oppetid. Den nye elektriske renovasjonsbilen har bedre kapasitet enn den foregående, og skal brukes for å tømme søppelbokser rundt i Bodøs friarealer for holde byen vår ren og ryddig, sier bilansvarlig i Bodø Kommune, Bjørn Inge Hansen.
Ford tilbyr 25 ulike varianter av fabrikkbygde E-Transit: varebil, dobbelkabin varebil og chassis med påbyggingsmuligheter. Alle er tilgjengelig i forskjellige lengder, takhøyder og lastekapasiteter med brutto kjøretøyvekt fra 3,5 - 4,25 tonn.
Beregn rekkevidden for din E-Transit her
– Bra for økonomien, miljøet og bedriftenes konkurransekraft
Alle E-Transit er helintegrert i Ford Pro sin plattform av tilkoblede softwareløsninger og tjenester. Disse hjelper kundene med å optimere bruken og energiforbruket, strømlinjeforme vedlikeholdet og minimere nedetiden og eierkostnadene. Serviceintervallene er også nå utvidet til 2 år/ubegrenset kjørelengde.
– E-Transit er fleksibel og kan dekke mange bruksområder, samtidig som den har bra rekkevidde, toppmoderne teknologi og en knallbra pris. Dette er et det beste valget for bedriftens økonomi, konkurransekraft og miljøet, sier salgssjefen for nyttekjøretøy i Ford Motor Norge, Espen Markussen.